Kaarten reserveren bij het bosbad en extra informatie

28 mei 2020
Je kunt reserveren!
Je kunt vanaf nu via de website van het bosbad tickets reserveren of kopen om te komen zwemmen in Bosbad Noord-Sleen. Op de pagina 'Reserveren' vind je meer uitleg over het reserveren van kaarten en onderaan de pagina de reserveringsmodule. Dit gaat via Eventree, dat logo zul je daarom boven het formulier zien staan. De mail met de tickets krijg je ook van Eventree. 

Als je tickets gaat reserveren zie je bij de tickets voor abonnementhouders een prijs. He, maar ik mocht toch gratis zwemmen? Dat klopt. Maar als we geen prijs invullen bestel je ook zonder abonnement een gratis kaart en dat is weer niet de bedoeling. Dus kies het aantal kaarten dat je wilt reserveren en vul in de volgende stap je abonneenummer in. Dit veld moet je even uitklappen. Zodra je een geldig nummer hebt ingevuld, dit 6 of 7-cijferige nummer staat op je abonnement, krijg je de goede prijs.
Het is op dit moment nog niet mogelijk om meerdere abonneenummers in te vullen, daar wordt wel hard aan gewerkt. Wil je voor meerdere abonnementhouders een ticket reserveren, dan moet dit nog even in verschillende bestellingen. We hopen dat dit snel is opgelost zodat je nog makkelijker kunt reserveren.
Let goed op of je de goede dag en het goede tijdblok hebt gekozen voordat je de kaarten besteld. Als je met tickets voor een verkeerd tijdblok bij het bad komt kunnen we je niet binnenlaten.

Aquafit en conditiezwemmen
Je kunt ook dit jaar meedoen aan lessen aquafit of conditiezwemmen. Er is wel een maximaal aantal deelnemers en je moet vooraf een plek reserveren. Ook dit kun je makkelijk online doen en betalen.
 
Lees hier alles over de extra maatregelen
Heb je al een abonnement gekocht?
Ook voor dit seizoen kun je een abonnement kopen. Je moet dit jaar wel een plek reserveren als je wilt komen zwemmen, maar met een abonnement is dat natuurlijk gratis. Ook hebben we de prijs aangepast, het is immers een heel ander en korter seizoen dan anders. Dat we jullie compensatie zouden aanbieden hebben we al eerder laten weten. We kregen daarna veel vragen van abonnementhouders die liever geen compensatie wilden krijgen, om het bosbad te steunen. Daarom kun je de korting die we je geven eventueel uitzetten. Maar voel je niet verplicht, we vinden het niet meer dan logisch dat we je deze compensatie aanbieden. Had je al een abonnement aangeschaft dit jaar? Dan heb je van onze penningmeester nog een aparte e-mail gekregen met informatie over de compensatie.
  
Andere vragen? Laat het vooral weten! Mail ons via info@bosbadnoordsleen.nl
Terug

704346 bezoekers (1160546 hits) sinds 13-4-2011
Powered by webXpress